lauantai 29. joulukuuta 2012

Kuulustelutuokio

 
 
 
 
Ensimmäisenä haastattelen Februarya, tuttavallisemmin Febiä.
 
 
February: *Vilkuti vilkuti* Hei kaikki ~
Minä: Ensimmäinen kysymys. Lempivärisi?
 
 
February: Riippuu asiasta ;--3 Vaatteissa melkein mikä tahansa käy, mutta esimerkiksi kukat ovat kauniita esimerkiksi vaaleanpunaisina ja -sinisinä.
Minä: Hyvä vastaus c; Entäs mikä on lempiruokasi?
 
 
February: Lempiruoka...no, tykkään kaikesta makeasta. Olenhan itsekin tälläinen syötävänsöpö makeapalleroinen ~
Minä: Miksi kuljetat tuota sauvaa mukanasi melkein joka paikkaan ja onko siinä jotain salaisia taikavoimia?
 
 
February: Tämä nyt vain on sellainen...onnenkalu ;--3 Ja anteeksi mikä se toinen kysymys olikaan, taikavoimiako? Ei tietenkään, mistä sinä sellaista sait päähäsi ~ ei ainakaan mitään salaisia...
Minä: Millaisista taeyangeista tykkäät?
 
 
February: Sellaisista, jotka ova mukavia ja komeita ;--)
 
 
Minä: Ja sitten...hmm, mitähän vielä keksisin...
February: Ehkä sinä jotain enemmän tai vähemmän fiksua vielä keksisit, mutta kannattaisi jo vaihtaa haastateltavaa ennenkuin tuo yksi tuolla 'odotustilassa' karkaa ~ Tungit hänet raa'asti ikkunalaudan viereiselle työpöydällesi! Kuinka barbaarista. Minähän en sinne mene!
Minä: Krhm, selvä, vaihdetaanpa uhria. Ja menet jos minä niin käsken!!
 
 
Minä: Tervetuloa, Coralie C--:
Coralie: *välttelee kameraan katsomista* ...haista paska ;__;
 
 
 
Minä: Aloitettaisiinko? Ensimmäinen ky--
Coralie: Ei hitossa aloiteta! Lupasit minulle ettei minua kuvata ennenkuin saan obitsun tai toisen käden takaisin! On todella noloa olla kuvattavana yksikätisenä! ;__; Ja lisäksi tipun tältä hemmetin tuolilta hetkenä minä hyvänsä.
 
 
Minä: Älä viitsi, Februarykin vastaili kiltisti näihin kysymyksiin.
Coralie: *Facepalm* Se idiootti, suostuu mihin vain...
Minä: Hoidetaan tämä nyt nopeasti ohi. Lempiväri ja -ruoka?
 
 
Coralie: En pidä mistään väristä erityisen paljon ja ei mikään.
Minä: Sinulla ei taida olla mitään tavaraa mitä kuljettaisit mukana, joten skipataan se kysymys ohi. Joten...millaisista taeyangeista pidät?
 
 
Coralie: En minkäänlaisista ~ u___u
Minä: Eli...tykkäät tytöistä, hmm? >:3
 
 
Coralie: EN!! Nyt riittää, en enää vastaile typeriin kysymyksiisi! D: Ei niiden pervojen stalkkereiden siellä ruudun takana tarvitse minusta kaikkea tietää...!
Minä: Selvä, selvä. Voit lähteä ~
 
 ------------
 
Tällänen lyhyt kuvatarina josta vaan vähän selviää nukkejen luonnetta + nimet, jotka sain vihdoinkin päätettyä.
Huomenna sitten meen kuvaamaan vähän pidemmän kuvatarinan C--;
 
Heihei ~
 


1 kommentti:

Kommentoithan? Pyydän nätisti ~